Wallonie Plus Propre

Hoe denken de Walen erover?

Media

  • Tv-spot
  • Radiospot
  • Preroll
  • Tactisch platform
  • Social networks

Team

  • Creative Director : Olivier Vozzella
  • Copywriter : Serge Audino
  • Director : Frédéric Lefèvre
  • Project Manager : Laurence Lising
  • Video Editing : Guillaume Saintmard
  • Webdesigner : Alexia Delhaye
  • Back-End Developer : Lionel Loy
  • Studio : Cobra Radio Brewery
  • Strategy : Eric Vanden Broeck
15

Dat is het aantal Walen die getuigen over hun engagement. Walen die de daad bij het woord voegen. Met hun eigen motivatie. Wij gaven hen het woord, rechtuit. Je hebt ze deze zomer vast gezien op het scherm en gehoord op de radio.

We hebben een platform gecreëerd waarop alle Walen zich kunnen uitpreken en hun mening geven: www.votrehistoire.be.

Bekijk de campagne
10.300

Openbare netheid in Wallonië belangt iedereen aan. En dat geldt nog meer als het gaat over de straat of de wijk waar je woont. 10.300 ambassadeurs uit 281 Waalse steden en gemeenten hebben zich al ingeschreven.

110.000

Dat is het aantal deelnemers aan de Grote Lenteschoonmaak van 2018. 3 dagen lang hebben alle Walen, burgers, scholen, sportclubs, jeugdbewegingen, bedrijven en verenigingen zich gemobiliseerd rond een gemeenschappelijke doelstelling: het afval oprapen dat te vinden is in onze straten, veldwegen, weiden, fietspaden, zodat onze streek aangenamer wordt om in te wonen.

In totaal is zo niet minder dan 365 ton zwerfvuil opgehaald en verzameld.

Meer stories zien?